8-698-37878     post@vebnetas.lt  

Galimybės savaime neatsiranda

Jos sukuriamos

Atliekame darbus:

Tik 100 eur/mėn


Orientacija į verslą

Ar Jūsų verslas tinkamai reprezentuotas internete? Klientų, kaip žinia, niekada nebūna per daug. Reklama begalinėse pasaulinio tinklo platybėse gali ženkliai padidinti Jūsų pajamas. Pirmaeilis uždavinys - pritraukti naujus klientus, informuoti juos bei paskatinti pasinaudoti Jūsų teikiamomis paslaugomis. Tinkamai prižiūrimas internetinis tinklapis yra galingas įrankis už juokingai mažą kainą. Kodėl tuo nepasinaudojus?

Minimalizmas

Skandinaviškas minimalizmas ypač populiarus aukštai išsivysčiusiose visuomenėse, kur žmonės labai brangina savo laiką. Laikas - pinigai, todėl negaišinkite savo lankytojų bereikalinga informacija ar dizaino elementais, jei tai nėra būtina pagal siūlomų paslaugų specifiką. Kaip sakė vienas protingas žmogus - "mažiau žodžių - mažiau painiavos". Atminkite: tinklapyje kiekvienas centimetras - aukso vertės.

Telefonas

Vis dažniau informacijos paieškai naudomi išmanieji telefonai. Tinklapio struktūra pristaiko - jaučiama tendencija paprastinti informacijos pateikimą, nes 5-6 colių ekrane tiesiog nebelieka vietos puošniam dizainui ar efektams. Atvirkščiai - elementai, uždengiantys svarbią informacija ar atitraukiantys dėmesį lankytojus nervina bei skatina išeiti net nesusipažinus su siūlomomis paslaugomis.

Aiškumas

Žinant apie vietos ir laiko trūkumą, esminę svarbą įgyja aiškus minties išdėstymas. Ką siūlote? Kokią lankytojo problemą galite išpręsti? Kiek tai kainuos? Kokią patirtį turite ir kaip greit atliekate darbus? Kokia garantija? Abstraktūs, gražūs žodžiai greičiausiai atgrasins lankytoją nuo noro tapti klientu - juk niekas nebėgsta kai ant ausų kabinami makaronai. Ypač to nemėgsta turtingi klientai.

Fontai

Fontai (raidės) turi būti tinkamo dydžio, aiškūs bei malonūs akiai. Nūdienos žmogus perkrautas informacija, todėl labai nenoriai skaito. Juk lengviau žiūrėti katinėlio ar manekenės nuotraukas nei skaityti? Pateikiamas tekstas turi būti tinkamai suformatuotas ir idealiai tilpti į esamą tinklapio struktūrą, kitaip lankytojas nueis kitur - pasirinkimą jis turi praktiškai begalinį, kuris vis didėja.

Gramatika

Neseniai paskelbta įdomi ataskaita rodo, jog netinkama rašyba bei gramatikos klaidos interneto svetainėse įmonėms kainuoja milijonus eurų. Atrodytų, logiška ką nors skelbiant internete pasitikrinti tekstą bent jau rašybos tikrinimo programa. Vis dėlto daugelis to nepadaro ir tai smarkiai veikia įmones.
Problemos esmė - pasitikėjimas: jei žmonės ketina dalintis savo sunkiai uždirbtais pinigais internetu, jie turi jaustis galį pasitikėti svetaine.
Esant daugybei sintaksės ar gramatikos klaidų, lankytojui svetainė atrodys neprofesionali ir neverta turėti piniginių reikalų. Kartais vienas netinkamas žodis gali sugriauti ilgai kurtą įvaizdį.
Taipogi modernios paieškos sistemos (kaip kad Google) dažnai baudžia svetaines, kuriose yra blogo turinio ir gramatikos klaidų. O šito mes mažiausiai norime, ar ne?

Spalvos

Tinkamos spalvos gali akimirksniu paveikti klientų sprendimą pirkti ar ne. Moksliniai tyrimai parodė, kad žmonės pasąmonėje per 90 sekundžių įvertina aplinką ar produktą ir 62-90 procentų šio įvertinimo grindžiamos tik spalvomis.
Raudona - (labiausiai pastebima) jaudulys, jėga, aistra, greitis, pavojus.
Mėlyna - (populiariausia) pasitikėjimas, patikimumas, priklausomybė, vėsa.
Geltona - šiluma, saulė, ramybė, laimė.
Oranžinė - žaismingumas, šiluma, energija.
Žalia - gamta, šviežumas, šaunumas, augimas, gausa.

Raktažodžiai

Raktažodžiai - tai žodžiai ar frazės, kurias interneto vartotojai įrašo į paieškos variklio paieškos laukelį, pvz., "Google", kad sužinotumėte, kokios svetainės atitinka tai, ko ieškote.
Jūsų tikslas - paieškos sistemų klasifikacijose nukreipti lankytojų srautą į jūsų svetainę iš paieškos rezultatų puslapių. Raktiniai žodžiai, kuriuos pasirinkote, (taip pat kuriuos įtraukėte į savo turinį) apspręs, kokį srautą gaunate. Netikslūs ar dviprasmiški raktiniai žodžiai pritrauks atsitiktinius lankytojus, kurie tuoj pat išeis, o pinigai už reklamą bus nuskaičiuoti bet kuriuo atveju.

Kontaktai

Kontaktų puslapio dizanui paprastai skiriama mažiausiai dėmesio. Tai visiškai klaidinga!
Faktiškai tai vienas svarbiausių ir dažniausiai lankomų svetainės elementų. Pav.: kiek kartų lankėtės įmonės kontaktų puslapyje, kad galėtumėte peržiūrėti jų vietą arba gauti telefono ar el. pašto adresą?
Kontaktų puslapis paprastai yra paskutinė riba, skirianti Jus ir Jūsų potencialų klientą, todėl vartotojui turi būti ypač lengva susisiekti su Jumis - nes juk dėl to jis/ji atėjo į jūsų puslapį "Kontaktai".

smile

©2018 vebnetas.lt